Uiteraard is ons streven dat u te allen tijde tevreden bent over BTO Thuiszorg en haar zorgverlening.
Desondanks kan het voorkomen dat u niet altijd volledig tevreden bent. Als u klachten heeft over de zorgverlening, dan willen wij verzoeken deze eerst met uw zorgverlener te bespreken. Helpt dit niet of wilt u toch uw klacht rechtstreeks aan ons melden, dan kan dat. Hiervoor kunt u bellen naar 070 362 35 59 en vragen naar de teamleider. U kunt uw klacht ook mailen naar info@btothuiszorg.nl. De teamleider zal u ook helpen tot een oplossing te komen.
Als dit geen afdoende oplossing biedt, kunt u uw klacht neerleggen bij de klachtenfunctionaris, mevrouw Thessa Schmidt, bereikbaar op het nummer 070 388 88 83. De klachtenfunctionaris handelt namens en indien nodig met het bestuur. De klachtenfunctionaris geeft u informatie over de procedure van klachtenopvang, luistert naar uw verhaal en zoekt samen met u naar een oplossing om de klacht naar tevredenheid op te lossen. De klacht aan de klachtenfunctionaris moet altijd schriftelijk worden ingediend.